C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de accroistre dans la Base des Partiels 

13 attestations 
 Page /2 

[1] "Jacquet, vous estes mon aisné fils et le plus apparent d'estre le droit hoir de ceste maison de Lalaing. Et (...) de tout mon coeur je la désire augmenter et accroistre, et la voir en mon temps estre entretenue, non point anéantie, comme anciennement nos prédécesseurs ont mis grande peine de l'élever afin de luy bailler nom immortel..." (Faits Lalaing K., c.1470, 14).
[2] Non obstant, messire Jacques, vous pouvez assez croire et sçavoir qu'en ce royaume il y a de bons et vaillans chevaliers, et qui volontiers, pour accroistre leur honneur et bonne renommée, eussent touché à vostre emprise, au cas que mondit seigneur qui cy est, l'eust voulu souffrir, pour vous oster hors de cette peine; car très-fort monseigneur le prince en a esté requis, (...) mais monseigneur le prince, madame la princesse, et toutes les dames et damoiselles tiennent bien pour y avoir touché de par lesdits nobles hommes (Faits Lalaing K., c.1470, 107).
[3] ...Ilz sont de gens qui cuident accroistre leur prouffit en desertant autrui par maintes fraudes et mauvaistiéz (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 152).
[4] ...si la voult chastier par lui accroistre son estat et la fist abeesse, et lui dist que inpertinent chose seroit à tel digne office estre fole et diffamée; au clerc qui l'amoit, donna un eveschié, et lui dist que il fust chastes d'or en avant, comme il apertenoit à sa digneté. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V S. I, 1404, 71).
[5] Prens ta plume et escrips: Beneurees seront celles qui habiteront en notre cité pour accroistre le nombre des citoyennes de vertu. (CHR. PIZ., Trois vertus W.H., c.1405, 9).
[6] Pour accroistre la louange et noblesse du roy Priam les poetes feingnirent que Dardanus estoit filz de Jupiter (PREMIERFAIT, Cas nobles hommes G., 1409, 178).
[7] si comme communement font les bons qui voyager desirent pour accroistre leur pris (Bouciquaut L., 1406-1409, 40).
[8] ...quiconcques sera wardains de no dite maison de Saint-Bietremieu, pour le temps present et advenir, renge paisiblement as dessusdis confreres tout chou entierement que il rechoievent pour le dit ouvraige essaucher et accroistre. (Drap. Valenc. E., 1337-1407, 24).
[9] ...pour augmenter et accroistre les biens de la dotation et fondement de la chapelle du chasteau de Montseures, au diocèse du Mans (Cartul. Laval B., t.2, 1332-1412, 330).
[10] ...mondit seigneur leur a donné congié et licence de faire courre assiz en ladicte ville en la maniere acoustumee et les accroistre et amenrir du tiers pour ladicte somme de 36 livres gros par an (Comptes Etat bourg. M.F., t.3, 1416-1420, 130).

13 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre