C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de ambassades dans la Base des Partiels 

5 attestations 
 Page /1 

[1] Lors et en ce temps estoient en grant nombre et en grant reverance le pathriarche de Constantinoble et les seigneurs de Grece, pareillement y estoient les seigneurs du païs de Liege et plusieurs grans ambassades de loingtains païs, lesquelz furent tous expediés et ce departirent de Paris bien contens du roy nostre sire et de son conseil. (* *, 47).
[2] tous lesquelz ambassades estoient fais et tendoient ... une fin, c'est assavoir de entretenir lesdiz seigneurs et princes en vraie concorde et bonne union et tous les suppos du royaulme en paix et tranquilité. (* *, 100).
[3] Et en furent plusieurs et diverses ambassades pour ceste cause en Angleterre de la part du roy, et autres tramises aussi en France de la part des parties angloises (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 262).
[4] Sy advint qu'en certains et briefs jours, plusieurs grands ambassades, tant de France comme de Grenade et de Portugal, vinrent et arrivèrent en la ville de Valdolit, pour laquelle chose et pour les oyr et dépescher, le roy et son conseil furent fort occupés (Faits Lalaing K., c.1470, 115).
[5] Le duc a ung grant maistre d'ostel qui peult ... tous consaulx, tant de la justice comme de la guerre ; et se doibvent adrecier ... luy reçoiptes et coeulloites de princes et d'ambassades. Il peut servir aux quatre nataulx de l'an, et quant le prince tient estat solemnel. (LA MARCHE, Mém. IV, Pièces annexées, p.1468-1500, 13).

Fermer la fenêtre