C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de atache dans la Base des Partiels 

16 attestations 
 Page /2 

[1] Elle fut vestue d'une cotte simple de drap d'or tout blanc, ung mantel de mesmes, fourré d'ermines, et avoit bien longue queue que une contesse d'Angleterre portoit et avoit une atache d'or qui lui tenoit son mantel, ung grox fermeil qui lui tenoit ou meillieu de sa poictrine. (Cleriadus Z., c.1440-1444, 593).
[2] Les a tu donc ainsi deceuz En leur baillant cestë atache ? (Myst. Pass. Troyes B., a.1482, 971).
[3] ...devoit et paiet chacun an au terme de la Penthecouste au dit Michiel et à ceulx dont le dit Michiel a la cause, par la raison et la cause de l'atache et de la chausciée qui conduit l'ayve à aler au moulin de Hairaud, en la riviere d'Ingolier, laquelle atache est prinse et atachée ou fié et ou dommaine dou devant dit Michiel soubz nostre seigneurie, à avoir, tenir et esploitier la dicte rente dou dit seigneur (Cartul. Laval B., t.2, 1332-1412, 184).
[4] ...devoit et paiet chacun an au terme de la Penthecouste au dit Michiel et à ceulx dont le dit Michiel a la cause, par la raison et la cause de l'atache et de la chausciée qui conduit l'ayve à aler au moulin de Hairaud, en la riviere d'Ingolier, laquelle atache est prinse et atachée ou fié et ou dommaine dou devant dit Michiel soubz nostre seigneurie, à avoir, tenir et esploitier la dicte rente dou dit seigneur (Cartul. Laval B., t.2, 1332-1412, 184).
[5] ...s'il avenoit que la dite atache rompist par desrif d'ayve, ou par aultre manière, que le dit seigneur et ses hoirs la puissent faire ratacher et remender sur le dit Michiel (Cartul. Laval B., t.2, 1332-1412, 184).
[6] ...de l'atache de la chaucée du moulin de Galachier et de ladite chaucée et eslindouer d'icelle, qui est entre ladite atache et un pont de bois qui est au bout d'une autre chaucée yssante du bourc d'Igné (Cartul. Laval B., t.2, 1332-1412, 368).
[7] ...de l'atache de la chaucée du moulin de Galachier et de ladite chaucée et eslindouer d'icelle, qui est entre ladite atache et un pont de bois qui est au bout d'une autre chaucée yssante du bourc d'Igné (Cartul. Laval B., t.2, 1332-1412, 368).
[8] Ledit jour me furent présentées par maistre Pierres Baulin, unes lectres royaulx (...) par lesquelles le Roy octroye audit seigneur de Culant terme jusques au premier jour de mars (...). De laquelle lectre ledit Baulin m'a requis mon atache et expédicion, ce que j'ay différé de faire pour ce que mesdiz seigneurs les trésoriers ausquelx s'adresse en premier lieu ne l'ont expédiée, et aussi qu'il m'a semblé qu'elle n'estoit civille pour ce que il semble que le Roy ne doit donner ledit délay ou préjudice de Jacques Cuer et des criées qui se font de ladicte terre. (Aff. Jacques Coeur M., 1453-1457, 127).
[9] ...ay consenti, en tant que à moy est, l'entérinement d'icelles lectres et à icelles ay mis mon atache dudit consentement (Aff. Jacques Coeur M., 1453-1457, 163).
[10] Hunbert de Bleterens, receveur ordinaire de Lyon pour le Roy, m'a monstré et exhibé les lectres royaux avec l'atache de Messeigneurs les Trésoriers de France (Aff. Jacques Coeur M., 1453-1457, 331).

16 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre