C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de atachie dans la Base des Partiels 

5 attestations 
 Page /1 

[1] ...il supplie a ses treschiers, tresamés et reverens peres en Dieu le prieur et le covent des Celestins que, tantost et sans arest que l'ame sera partie du corps, la charongne du pelerin soit despoullie toute nue, exepté que une petite pieche de sac ou d'un touillon de cuisine en forme d'un escu soit mise et bien atachie sur les membres honteux du povre pelerin, c'est asavoir a .II. cordes petites atachies as .II. cornes de l'escu et puis entour les rains de la charongne morte, et une corde au pié de l'escu de la pieche entredeus cuisses et ramenee par deriere et atachie as .II. cordes desus dites. (MéZIèRES, Test. G., 1392, 308).
[2] ...il supplie a ses treschiers, tresamés et reverens peres en Dieu le prieur et le covent des Celestins que, tantost et sans arest que l'ame sera partie du corps, la charongne du pelerin soit despoullie toute nue, exepté que une petite pieche de sac ou d'un touillon de cuisine en forme d'un escu soit mise et bien atachie sur les membres honteux du povre pelerin, c'est asavoir a .II. cordes petites atachies as .II. cornes de l'escu et puis entour les rains de la charongne morte, et une corde au pié de l'escu de la pieche entredeus cuisses et ramenee par deriere et atachie as .II. cordes desus dites. (MéZIèRES, Test. G., 1392, 308).
[3] Encores, en ladicte nef avoit ung grant plomb pesant, atachie a une soutille corde de mile pas de long, lequel plomb gecte en la mer et jusques au fons, quant en navigant on avoit perdu la cognoissance de terre, par le plomb, engraisse ou fons de sieuf, rapportoit de la terre, par laquelle l'en cognoissoit la region et pays ou la nef se trouvoit. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 539).
[4] Aussi com un singe ahoquie A un bloquel et atachie Est, que ne puet monter en haut Quë en montant tost ne ravaut, Aussi m'est un bloquel pesant Le cors et un retenal grant (GUILL. DIGULL., Péler. vie humaine S., c.1330-1331, 197).
[5] ...pour la pomme [qu'avait cueilli Adam] restablir [au pommier], Il convint que le fil Dieu fust Pommë et qu'en arbre de fust Atachie il fust et pendu Notairement et estendu. (GUILL. DIGULL., Pèler. âme S., c.1355-1358, 192).

Fermer la fenêtre