C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de chaloit dans la Base des Partiels 

4 attestations 
 Page /1 

[1] Puis quant Gerars, a quy gaires ne chaloit des envyeux, ot ditte sa chanson a la karole, il s'aresta et dist que bien avoit raison sur tous aultres de chanter et mener joye, quant il amoit et estoit amé de la plus belle, la plus courtoise et la plus humble de France (Gérard de Nevers L., c.1451-1464, 5).
[2] Mais a Liziart ne a la faulse vielle ne chaloit gaires, pour ce que au dessus de leur fait se veoyent. Du tout la vielle ot la manyance et gouvernement de la conté de Nevers. Tout ce qu'elle voloit, Liziart estoit contempt ; ce qu'elle ne voloit, il ne voloit. (Gérard de Nevers L., c.1451-1464, 23).
[3] ...le dit Loys dist audit varlet dudit Pontenier trois ou quatre foiz qu'il estuiast son espée, et que au regard dudit Pontenier, son maistre, il ne lui en chaloit, et vouloit la noise estoupper entre eulx encommancié en la dicte maison. (Doc. Poitou G., t.8, 1431-1447, 227).
[4] Et quant il vey que tous leurs vivres povoient estre consomméz, car de ce ne leur chaloit pour ce que paix cuidoient avoir et leurs terres estoient si comme en coelloite, adont les assiega Denis le Tiran et par famine les prist. (CHR. PIZ., Fais armes cheval., 1410, 46vø).

Fermer la fenêtre