C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de charetons dans la Base des Partiels 

3 attestations 
 Page /1 

[1] L'artillerie se conduit soubz ung chevalier qui se nomme le maistre de l'artillerie, lequel a telle auctorité, qu'il doit estre obey en son estat comme le prince ; il a soubz luy le receveur qui paye les officiers, et les pouldres, les canons, les forges, les pionniers, les charetons, et tous les ouvraiges qui se font ... cause de l'artillerie (LA MARCHE, Mém. IV, Pièces annexées, p.1468-1500, 89).
[2] Et les deux dessus nommés, qui conduisoient la besongne, amenoient chars et charretes de vins et d'autres vivres, et avec ce y avoit une quantité d'alozes. Si estoient pour conduire les chars et charretes et chevaulx, à guise de charetons, aulcuns expers saquemans, armés à la couverte. (MONSTRELET, Chron. D.-A., t.5, c.1444-1453, 22).
[3] Item ung millier de grans chevilles de fer d'un piet et demy de long et autres plus petites, .XII. cens. Item quattre caques de cloux ceulx de l'une seront de demy pié, l'autre de quatre doiz, l'autre de trois, l'autre de deux. Item trois forges garnies, deux cordiers, deux bourreliers, deux charetons, deux tourneurs ... faire tampons de canon, deux chariotz chargiéz d'ormeau pour faire lesdis tampons, trois milliers de fer, .LX. garbes d'achier, soixante rasieres de charbon de terre dont les trois rasieres font deux .II. septiers de charbon, deux cens sacs de bois pour lesdis ouvriers (CHR. PIZ., Fais armes cheval., 1410, 61rø).

Fermer la fenêtre