C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de coursaires dans la Base des Partiels 

6 attestations 
 Page /1 

[1] Mais les Espagnoz et autres coursaires de mer les ont par maintez fois prins et menez en seruaige tant qu'ilz sont demourés pou de gens. (BONTIER, LE VERRIER, Canarien G., c.1425 [1482], 134).
[2] Et si partîme de Venise avecques naves et avecques galées, et avecque lez personnes et marchandises, avecques périlz de fortune de mer et de coursaires (Passage Terre Sainte Piloti D., 1441, 189).
[3] Et en cestuy peril demoura Pierre depuis le mattin jusques a midy. Vint que une naviere de Mores coursaires vint, qui virent ce jeune chevalier qui alloit tout seul a l'abandon en celle barque, si le allerent prendre et le bouterent en leur nef. (Belle Maguel. C., 1453, 34).
[4] \à ung courrier envoyé à la Napole, pour avoir de gros coral pour le roy ; et de là adviser le commissaire qui estoit allé le soingner contre les coursaires cathelans (Comptes roi René A., t.1, 1451-1480, 350).
[5] Furent aussi prins et mis esdictes galées deux noz sergens de nostredicte ville de Montpellier, et par les gens et facteurs dudit Jacques Cuer, chargiez et baillez aux coursaires et pirates pour et en eschange d'autres gens (Aff. Jacques Coeur M., 1453-1457, 9).
[6] Item les pourveances faites deuement, si que il appartient ... tresbien armer nefs ou telz vaisseaulx, comme on a fourniez de bonnes gens d'armes et de trait, dit que ceulx qui vont pour eulx combattre appartient ... estre mieulx et plus fort arméz que ceulx qui sur terre se combatent, car ne se meuvent mie tant, si doivent mener de petis vaisseaulx coursaires avec eulx, esquels doivent de touttes pars envoyer espies pour savoir du convine de leurs ennemis. (CHR. PIZ., Fais armes cheval., 1410, 71vø).

Fermer la fenêtre