C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de courses dans la Base des Partiels 

21 attestations 
 Page /3 

[1] duquel nombre les cinquante lances et les archiers ... cheval seront tousjours prests pour estre en nostre service sur les champs ... courses, chevauchées et ... sièges, se mestiers est, quant requis en seront de par nous (Chron. Mt-St-Mich. L., t.2, Pièces diverses, 1432-1463, 65).
[2] Trop seroit longue chose et annuyeuse de raccompter les courses et les manieres de faire des aultres chevaliers et barrons et aultres gentilz hommes qui a ceste feste se monstrerent gens valereux et de bon los, et trespompeusement housséz de riches draps de soye differens en couleur et en devises (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 129).
[3] Et icelles courses faites et leurs lances rompuez, [le bastard bourguignon et Guillame de Moullon] commencerent a jouster a la foule eux et [et] XV ou XVI moult asprement l'un contre l'autre, tous housséz et abilléz de soye nouvellement (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 131).
[4] Puis, quand celuy qui ordonné estoit de faire ses premières courses, fut entré dedans le parc et eut salué le roy et les dames, il tira vers le costé où il devoit estre, la lance sur la cuisse, prest pour courre. (Faits Lalaing K., c.1470, 55).
[5] ...car au cheoir qu'il fit, il fut blessé environ le genouil, par quoy impossible luy fut de parfournir ses courses. (Faits Lalaing K., c.1470, 56).
[6] Certes ils firent moult de belles courses et fortes atteintes l'un contre l'autre, sans faillir que toujours ne s'atteignissent (Faits Lalaing K., c.1470, 84).
[7] ...et à la vérité tous ceux qui les virent, disoient que jamais n'avoient vu pour autant de courses, faire de plus belles et dures atteintes qu'ils avoient fait tous deux; et finalement ils se contentèrent tous deux. Ainsi se passèrent les armes à cheval, à l'honneur des deux parties (Faits Lalaing K., c.1470, 85).
[8] Et toucha premièrement à la noire [targe], qui estoit signifiance de faire armes à cheval, et nomma vingt-cinq courses. Et puis en ce mesme jour toucha à la blanche, qui signifioit armes de hache, et nomma vingt-cinq coups. (Faits Lalaing K., c.1470, 208).
[9] ...les vecxacions, courses et pilleries que faisoient lesdis gens de guerre (Trés. Reth. L., t.3, 1415-1490, 395).
[10] ...pluseurs pertes et dommaiges que lui et ses subgiez d'aucunes terres qu'il a eu entour Troyes ont soustenuz ou loigiz, courses et ferraigemens que les gens d'armes et de trait de mondit seigneur, qui vindrent en sa compaignie de ses pays de Flandres et d'Artois jusques audit lieu de Troyes, leur firent (Comptes Etat bourg. M.F., t.2, 1418-1420, 800).

21 attestations 
 Page /3 
Fermer la fenêtre