C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de creut dans la Base des Partiels 

8 attestations 
 Page /1 

[1] Celle année, depuis la mi-mars jusqu'... la mi-avril, la riviere de Saine fut tellement desrivée que elle creut jusque pres de l'hostel de cette ville. (* *, 29).
[2] La bonne femme si la creut et en [de la soye et du fil d'or] alla achecter et l'apporta à Ladiree qui estoit à l'ostel, laquelle se print à faire des coeffes (Cleriadus Z., c.1440-1444, 315).
[3] Bien creut qu'il avoit tout perdu (Nouvelles inéd. L., p.1452, 42).
[4] Messire Galehault creut sa femme et print lez abillemens du curé, et tout coyement s'en ala, en faisant le papellart. (Nouvelles inéd. L., p.1452, 84).
[5] Quant le duc ouyt parler la damme ainsi, il fut esperdu et ne scavoit bonnement s'il estoit vroy ou nom. (...) et brief, elle luy en dist si bonnes enseignes que le duc la creut certainement (Charles de Hongrie C., c.1495-1498, 18).
[6] ...une vergete tant creut es marches deurope en la terre Latine que la hautece delle obombra tout le monde (CHR. PIZ., Avision T., 1405, 78).
[7] "Et que pis est, les mariniers se rebelloient contre les patrons, desquelx patrons les aucuns des plusgrans, par horrible trahison, ou beau champ de froment semans la zizannie, n'orent pas vergoingnes de faire aliance et compaignie au seigneur de la nef Malvoisine, par telle maniere que la zizannie en la souveraine nef tant creut et tant monta que du palays royal du millieu de la poupe on n'osoit pas partir pour aler devers le mast et adroissier le tref, sans avoir la teste armee..." (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 551).
[8] ...survint ung homme (...) qui se disoit (...) avoir eu bien congnoissance de la femme dudit suppliant, lequel asseura audit suppliant et afferma ladite femme [ladite femme] estre allée de vie à trespas, et lui en donna de grans enseignes, dont ledit suppliant creut que ainsi feust. (Doc. Poitou G., t.11, 1465-1474, 350).

Fermer la fenêtre