C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de creuz dans la Base des Partiels 

4 attestations 
 Page /1 

[1] Amis de Dieu, n'aye doubtance : Dire te vien de par Jhesus, Que tu crois et as ja bien creuz, Que le vintesme de ce moys Tu seras mis en grief destrois Par Maximien le herite (Myst. st Adr. P., c.1450-1485, 115).
[2] ...Les simples parolles de cellui qui ensuite tousjours verité sont adès creues, pour ce que le contraire n'est nul temps veu en lui, mais du mençongier au contraire, car se d'aventure verité dist n'est il mie creuz pour ce que plus a acoustumé mentire que voir dire. Et dist on de tel homme que ce n'est que un trompeur ou gengleur (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 163).
[3] Ceulx de Maisieres requierent que, puis que la dame de Chaigny les gagent toutes foiz que l'en les treuve usant en prenant bois pour cuisiner, qu'elle praigne un plege pour toutes les prinses jusques en fin de querele ; le plege sera prins pour toutes les prinses, mais le forestier de la dame sera creuz de toutes les prinses qu'il fera. (Cout. bourg. glosé P.M., c.1380-1400, 164).
[4] ...deux personnes ydoines et convenables, lesquelx feront serment de ce fere bien et loyaument, et après ledit serment creuz des rappors qu'ilz feront au receveur de Paris ou au procureur du Roy en Chastellet contre les mesprennans oudit mestier, senz ce que pleintes se puist fere contre les rappors, se n'estoit que l'on voulsist contre eulx proposer hayne cappital, faulseté ou corrupcion desordenée. (Mét. corp. Paris L., 1351-1500, 373).

Fermer la fenêtre