C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de cru dans la Base des Partiels 

6 attestations 
 Page /1 

[1] ...et soit coverte la charongne au lonc de .II. aunes de canevach cru ou d'une toile noire et d'une petite flossaie (MéZIèRES, Test. G., 1392, 309).
[2] Je suis aussi net que une paille. Il ne m'ont laissé pot ne peelle, Mais ont tout prins et cru et cuit. (Pouvre peuple H., c.1450-1492, 199).
[3] ...si advient aucune fois par accident de froidure ou gelée ycellui vin nouvel cueilli estre vert cru et mal proffitable, comme cellui qui n'est mie en boiçon; mais, lui laissié en tonneaulx croupir au long d'iver, à la gellée, avient souvent que celle verdeur se tourne en bon vin et en meureté couvenable (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V S. I, 1404, 30).
[4] ...un autre engin on fait, qui est appellé vigne, et cel engin fait on de bons ays et merrien fort (...), et le cueuvre l'en de cuir cru que feu n'y puist esprendre, et est cel engin de .VIII. piez de lé et de .XVI. de long, et de tel haultece que plusieurs hommes y puissent entrer, et le doit l'en garder et mener jusques aux murs, et ceulz qui sont dedens fouissent les murs du chastel, et est moult proffitable, quant l'en peut, approchier des murs. (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V S. I, 1404, 231).
[5] ...et doit estre le miel cru, (ou cuit), car le plus generatif de ventosité est le cru qui est doulz (S. GILLE, Comment. A.Y. L., 1362-1365, 121).
[6] ...et doit estre le miel cru, (ou cuit), car le plus generatif de ventosité est le cru qui est doulz (S. GILLE, Comment. A.Y. L., 1362-1365, 121).

Fermer la fenêtre