C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de disoient dans la Base des Partiels 

129 attestations 
 Page /13 

[1] ...ils furent s'y embesoingniez de m'apprendre ... parler qu'ilz me disoient tant de fois une chose et en tant de manieres qu'il falloit que je la reteinsse. (LA BROQUIèRE, Voy. Outr. S., c.1455-1457, 63).
[2] Et quant ilz disoient aucunes choses qui leur plaisoient, plusieurs cryoient en leur maniere de cryer, et ... ouyr me sambloient hongres, car je ne les pouvoys veoir. (LA BROQUIèRE, Voy. Outr. S., c.1455-1457, 192).
[3] ...au meillieu d'eulx y avoit un grant vieil more ou sarrasin, foul naturel, courant les rues, lequel ilz disoient estre sainct homme (Pèler. D., 1486, 384).
[4] Et ainsi, nous, voyans que nostre voyage se retardoit, et aussi que les Cordeliers nous disoient que aucuns autres les avoyent payez, fusmes contans d'appointer avec luy a ung ducat pour teste (Pèler. D., 1486, 387).
[5] mais seulement disoient ledit duc de Bourbon et ses aliés que le roy n'estoit pas sage assés pour avoir et gouverner le royaulme de France, lequel il convenoit estre gouverné par les nobles du sanc de France et non point par ledit roy seul ne ... sa voulenté, qui est directement contre le dit du philosophe disant: Pluralitas principum mala . (* *, 53).
[6] Item, demandoient que on leur bailiast et delivrast la ville de Paris ... leur voulenté, affin de avoir reparacion des choses ci devant dictes et par eulz aleguées, et aussy affin de avoir l'effect desd. choses par eulz demandées et justice des choses que ilz disoient avoir esté malfaictez par le roy, et que reparacion et reformacion fussent faictes des cas dessusdiz (* *, 64).
[7] Et ne convient point icy pretermetre que ledit maistre Jean Balue, evesque de Evreux, sans reverence de l'habit episcopal, fut present esdictes monstres dont plusieurs estoient très mal edifiéz de luy et disoient que il usurpoit et entreprenoit l'execution de l'office et sur l'estat des mareschaux de France. (* *, 104).
[8] ...par quoy se l'avancement de ce plat droit cy tenoit lieu, jamés ne leur seroit celle honte, ce disoient, reparable. (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 107).
[9] Novelles s'espardoient par le pays du cas, et disoient les ungs et les aultres que le duc estoit mort a Tournay. (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 147).
[10] les ambassadeurs d'Orient] Disoient entre autres choses : (r)Dia, ce disent il, nous avons esté en passant par devers plusieurs princes et seigneurs faire nostre annoncement, mes ce avons fait comme pelerins. Mes droit cy est le lieu et la bute de nostre contendre pour laquelle nous emprismes l'errer...» (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 290).

129 attestations 
 Page /13 
Fermer la fenêtre