C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de ditte dans la Base des Partiels 

83 attestations 
 Page /9 

[1] Si que m'en fit tourner vers Barcellone en Cataloigne et celluy jour je m'en revins aveques luy a le ville de Masieres ou il a V lieues et au chef de le ditte ville a ung tres beau chasteau et fort sur une rivere bien enmurré et de grosses tours machacollees tout autour et par dedens est tout depint merveilleusement de batailles (CAUMONT, Voy. N., p.1420, 23).
[2] Et se dit que pour preguieres du benneuré saint Nicolas nesun fer en la ditte ylle pour labour que l'on ne face n'en se puet rompre ne uzer. (CAUMONT, Voy. N., p.1420, 31).
[3] ...a le porte du saint Sepulcre avoit ung grant hofficier d'eux avec sertains autres que gardoient la ditte porte : et par avant que null entrasse dedens prenoient de chascun sertain treuvatge et puys lez metoyent dedens l'un aprés l'autre toux par compte (CAUMONT, Voy. N., p.1420, 35).
[4] ...le mer estoit si haulte que lez ondes entroient pour le plus hault de dens la nef et se tribailloit tant de l'un costé sur l'autre que n'estoit homme liens se puisse tenir de piés ne assigié, s'il n'estoit bien afferré aux bors de le ditte nef (CAUMONT, Voy. N., p.1420, 58).
[5] ...ainssi comme nous estiomps a ung trait de pierre de le ditte roche et la cuydions encontrer tout au través, que selluy fort vent nous estrema et vint ung autre qui soffla tiel cop le ditte nef que l'en porta long hors toute celle montaigne de roche (CAUMONT, Voy. N., p.1420, 59).
[6] ...ainssi comme nous estiomps a ung trait de pierre de le ditte roche et la cuydions encontrer tout au través, que selluy fort vent nous estrema et vint ung autre qui soffla tiel cop le ditte nef que l'en porta long hors toute celle montaigne de roche (CAUMONT, Voy. N., p.1420, 59).
[7] ...mes avions le vent contre nous que nous tourna en le ditte ille de Cecille a ung chief que l'on appelle Port de Pals ou prymes port et pousemes les ancres a grant payne pour le grant vent et marour qu'il faizoit. (CAUMONT, Voy. N., p.1420, 61).
[8] Et au retour de l'armée, fut nostre nef périe vers Saint-Malo en Bretaigne, noz vallés, bagues, harnois, noiez et péris, et les gentilzhommes, par la grâce de Dieu, sauvez en deux botequins estans dedans nostre ditte nef. (LANNOY, Voy. amb. P.H., p.1450, 10).
[9] ...ce ne sont que deux tours quarrées encloses de murs, l'une sur la roche ditte et l'autre sur les champs plus arrière, dont en l'une ne en l'autre, n'y a guaires de beauté ne de bonté, fors tant qu'elles sont gardées de Sarrasins contre Cristiens. (LANNOY, Voy. amb. P.H., p.1450, 156).
[10] (r)La creance ditte et proposee par les gens et ambassaeurs de Bourgoingne (...), peut estre reduite en quattre poins...» (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 62).

83 attestations 
 Page /9 
Fermer la fenêtre