C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de laie dans la Base des Partiels 

5 attestations 
 Page /1 

[1] ...comme il fu dit en la prefacion de ceste regle, a nostre propos il est expedient de presenter a nos crestiens aujourduy, et especialment a seculers et laie gent, aucun doulz electuaire nouvel et delicatif par maniere de medicine (MéZIèRES, Sustance H., 1396, 52).
[2] ...je autroie que lez clers qui ne sont pas mariés et qui ne sont mie de vie et de conversacion laie, et ceulx qui ne sont pas tonsurés en fraude de Dieu et de Sainte Eglise, lez clers qui ensievent lez voies de Jhesuchrist, (...) touz teulx clers, (...) devent estre frans et joïr dez privilieges et libertés autroïés par lez Saintes Escriptures (Songe verg. S., t.1, 1378, 43).
[3] ...et ont usé de prendre en ladicte forest de Roumare boiz par laie pour chauffer et ediffier et reparer les lieux et manoirs et granchez de la fondation de ladicte eglise de Saint George (HECTOR DE CHARTRES, Cout. R., 1398-1408, 66).
[4] Justice laie peut prendre les meubles de clers quant ilz s'en sont allez ou le temporel sur saisine brisée, et autrement non. (Cout. instit. Anjou Maine B.-B., t.2, 1437, 341).
[5] ...nosdis biens et les biens de nos hoirs et successeurs à la juridiction de toute justice, tant de crestienteit comme de cour laie et speciallement à la juridiction de tres excellente personne nostre seigneur le roy de France et de sa gent. (Trés. Reth. S.L., t.2, 1330-1415, 30).

Fermer la fenêtre