C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de mallez dans la Base des Partiels 

4 attestations 
 Page /1 

[1] Donques, ce priviliege qui est, par la coustume que lez mallez seulement puissent succeder ou royaume, doit estre entendu dez malles de quel costé que ilz soient, de la lygne malle ou de la lygne femelle. (Songe verg. S., t.1, 1378, 245).
[2] Et quant vous dittes que l'estatut, ou la coustume, si deffent seulement que famez puissent succeder ou royaume, et, par consequant, lez enffens mallez nés du costé de fames pourront succeder, je vous respons que, puis que par la coustume fame ne puet succeder, par consequant ne son filz heriter, conme il a esté plus plainement prové. (Songe verg. S., t.1, 1378, 253).
[3] Derechief, en la duché de Bretaingne, puis que la duché fust fait feudal, toutes lez foys que le cas s'est offert, lez mallez ont succedé et ont esté lez fames excluses, car fame ne puet succeder en si noble fieu (Songe verg. S., t.1, 1378, 260).
[4] Et pour ce que nous avons pallé d'armes, nous devons savoir que lez armes vont et descendent aux mallez seulement, soient hoirs ou non, argumento lege Familiaria, Digestis, De religiosis et sumptibus funerum, ne si ne puent pas lez armes d'une lygnye venir en division ou en partage par telle maniere que lez armes de celluy hostel soient assignees a un seul, et que celluy et non aultre lez porte (Songe verg. S., t.1, 1378, 292).

Fermer la fenêtre