C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de nue dans la Base des Partiels 

59 attestations 
 Page /6 

[1] quar jamais ne fust oïr dire que led. Perrot eust congneue charnelement femme et dès sa junesse a vescu en grant austerité de vie comme de porter la haire sur sa cher nue trois jours la sepmaine (* *, 14).
[2] "Or pleust a Dieu, dit lors la contesse d'Alençon, que en remission de mes pechiés tous les chevaliers et escuiers et tous les autres qui furent au grant tournoy a Paris et venoient en pourcession pour veoir ma biaulté, fussent tous en vie a Paris, et on me deust tramer toute nue en l'estat que je suy parmi toutes les rues de Paris..." (MéZIèRES, Vertu sacr. mar. G.-K., c.1384-1389, 49).
[3] ...il supplie a ses treschiers, tresamés et reverens peres en Dieu le prieur et le covent des Celestins que, tantost et sans arest que l'ame sera partie du corps, la charongne du pelerin soit despoullie toute nue, exepté que une petite pieche de sac ou d'un touillon de cuisine en forme d'un escu soit mise et bien atachie sur les membres honteux du povre pelerin, c'est asavoir a .II. cordes petites atachies as .II. cornes de l'escu et puis entour les rains de la charongne morte, et une corde au pié de l'escu de la pieche entredeus cuisses et ramenee par deriere et atachie as .II. cordes desus dites. (MéZIèRES, Test. G., 1392, 308).
[4] Et ce fait, ladite charongne ainsi enchainee et toute nue en teste et par tout le corps, exepté la petite pieche de sac sur les secrés membres de nature et la chaine entour le col, etc. soit mise sur une cloie de bois a ce ordenee et bien loïe en .III. lieus de cordes athachies a la cloie, c'est asavoir parmi le col, parmi le ventre et par les janbes (MéZIèRES, Test. G., 1392, 309).
[5] Et a celle heure une figure lui fut monstree de merveilleuse beaulté, de tres especial façon, qui representoit l'estre et la personne de Sapience, et vit celle precieuse ymage en une nue assise en un throne d'yvoire, vestue de vestemens excellens et de souveraine beaulté. En celui estat apparoit celle dame, espouse plaisant, belle et clere, et reluisant en vestemens dorez, et de couleurs couronnee. (Horloge de sapience S., c.1389, 67).
[6] De tous vivans qui sont dessoubz la nue, Il n'y a nul qui maintienne en haultesse. J'ay or et argent et grande revenue Et floute tout en avoir et richesse. Je suis Pluseurs, plain de bien a largesse, Crain et doubté des petiz et des grans. Par devant moy tout le monde solesse; J'ay tout en main a la ville et aux champs. (Pouvre peuple H., c.1450-1492, 161).
[7] Filie depourveue Casy toute nue (Moralité trois pers. A., c.1450-1475, 516).
[8] Quant Gerart ot salué la pucelle et qu'elle luy eult rendu son salu, il luy requist et prya que dire luy volsist quy avoit esté celluy par quy elle souffroit sy grant paine come d'estre en ceste fontaine nue jusques au col. «Sire, dist la pucelle, oncques home vivant ne fist telle desrision a dame ne a damoyselle ne pour sy pou d'occasion...» (Gérard de Nevers L., c.1451-1464, 100).
[9] Or ça! que voulez vous que je face? - Je vueil que toute nue saillez en place et venez en ceste garde robe (Nouvelles inéd. L., p.1452, 4).
[10] ...messire Enguerran la vist toute nue devant et derriere, chief nu, visage, col, corps, bras, jambes, mains et piez, et le demourant que pas ne vueil nommer. (Nouvelles inéd. L., p.1452, 4).

59 attestations 
 Page /6 
Fermer la fenêtre