C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de nuee dans la Base des Partiels 

11 attestations 
 Page /2 

[1] ...et tantost, par le divin miracle, en la dicte nuee et de la dicte nuee sont fourmés et apperent grant pleute d'angeles qui tienent de toutes pars une trop belle et trop riche chayere, fourmee en l'air, comme dit est (MéZIèRES, Vertu sacr. mar. G.-K., c.1384-1389, 62).
[2] ...et tantost, par le divin miracle, en la dicte nuee et de la dicte nuee sont fourmés et apperent grant pleute d'angeles qui tienent de toutes pars une trop belle et trop riche chayere, fourmee en l'air, comme dit est (MéZIèRES, Vertu sacr. mar. G.-K., c.1384-1389, 62).
[3] Tantost aprés on voit venir, comme dit est, une tres belle et admirable dame, acompaignye de grant plante de tres belles dames, toutes fourmees de la nuee, laquelle dame a grant reverence s'assiet en la chaiere (MéZIèRES, Vertu sacr. mar. G.-K., c.1384-1389, 62).
[4] Assés tost aprés que lu belle dame est assise en la chaiere, les sains de paradis a grans routes, chascun en son ordre, l'un aprés l'autre, comme dessus fourmés en l'air de la dicte nuee, vienent devant la belle dame, et en lui aourant profondement s'enclinent (MéZIèRES, Vertu sacr. mar. G.-K., c.1384-1389, 63).
[5] Si virent lors l'air nect et pur sans vent et sans nuee, et le jour gaignoit la nuyt forment, en soy esclardissant par façon que la lune n'avoit clarté qui peust plus le cler jour sourmonter (RENé D'ANJOU, Cuer am. espris W., 1457, 108).
[6] Et en regardant qu'ilz faisoient aval la marine, ilz gecterent leurs yeulx et virent assez longnet d'eulx une ysle, couverte, se leur sembloit, d'une nuee azuree si belle et si clere qu'ilz prenoient tresgrant plaisir a la regarder, et mieult sembloit chose espirituelle que terrienne. (RENé D'ANJOU, Cuer am. espris W., 1457, 109).
[7] Freres, regardez cy venir La clere nuee qui s'euvre Et toute la montaigne cueuvre [cu]euvre, Dont grandement suis esbaÿ : Elle couvre tout ce party Et l'enlumine par vertus. (Myst. Pass. Troyes B., a.1482, 406).
[8] Ardant fumee, nuee mortiffere, Lieux ruÿnez, bruÿnez d'inhumains (LA VIGNE, Ress. chrest. B., 1494, 124).
[9] Zebel selonc Avicenne est ung pannicule venant en l'ueil de inflaction de voynez apparentes en la superfice de la conjoinctiva et de la cornea et entre la texure d' icelles apparence comme petite nuee plaine de fumee et est avec prurit et lermes et ulceres, avec grosseur de palpebres et scabiosités et offension et nuysement de lumiere. (PANIS, Guidon, 1478, 384).
[10] Quant a Ronme nasqui la bielle flour paree, Maint signe y a paru a ycelle journee, Car on vit sans plouvoir et queÿr le nuee (...). Pour cheste varianche fu grande le huee (Flor. Rome W., c.1330-1400, 133).

11 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre