C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de paulmes dans la Base des Partiels 

54 attestations 
 Page /6 

[1] Et quant les freres veullent aux pellerins donner, comme de coustume est, des paulmes, qui sont noires comme se ce fussent poyntes nayves en icelle roche (Voy. et pard. M., c.1419-1425, 93).
[2] Et par grant liesse de cuer mouvoient leurs chiefz et batoient leurs paulmes, et en la maniere des moutons du tropel saultoient et tripoient, en disant : "Nostre vie est briefve et si sommes en grant douleur et labeur jour et nuyt, et n'avons point d'esperance d'avoir bien ne repoz en l'autre siecle..." (Horloge de sapience S., c.1389, 93).
[3] Tafforesse est un vaisseau de mer qui va a vingt ou a trente advirons et porte de XVI a XX chevaulx. Et a le dit vaisseau une grant porte en la poupe et ne lui fault que deux ou troys paulmes d'eaue. Et toutes les fois que ladicte taforesse en terre doit arriver encontre les ennemis, les gens d'armes seront montez sus les chevaulx dedans le vaisseau, le bacinet en la teste et la lance ou poing... (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.2, c.1386-1389, 435).
[4] ...faire deux courradours, sive galleries à la maison du roy, lesquelles galleries avoit divisé et ordonné nostre sire le roy, quant se partit dernièrement de Prouvence, et me commanda que je les feisse faire, lesquelles deux galleries contiennent huit cannes et six paulmes de long et cinq paulmes de large et en bailhent et fornissent tout ce qu'il apertient, comme taules, travectes, clavers, masses et feulhes et boujas et couvrir de la main, dont lui doy bailher la tieule sur le lieu (Comptes roi René A., t.1, 1451-1480, 80).
[5] ...faire deux courradours, sive galleries à la maison du roy, lesquelles galleries avoit divisé et ordonné nostre sire le roy, quant se partit dernièrement de Prouvence, et me commanda que je les feisse faire, lesquelles deux galleries contiennent huit cannes et six paulmes de long et cinq paulmes de large et en bailhent et fornissent tout ce qu'il apertient, comme taules, travectes, clavers, masses et feulhes et boujas et couvrir de la main, dont lui doy bailher la tieule sur le lieu (Comptes roi René A., t.1, 1451-1480, 80).
[6] ...moy estant à s-Aix, pause avoir poyé en jucterie, et pour dix paulmes et quart de gros drap noir, que j'ay comprat, à cause de faire faire troys molégues pour les bestes à labourer (Comptes roi René A., t.1, 1451-1480, 104).
[7] ...pause avoir poyé à huit compaignons de Masseille, et pour faire tirer la barque hors du peschier, estant dedans de cinq à six paulmes en eau (Comptes roi René A., t.1, 1451-1480, 166).
[8] ...VI paulmes de taffetas, baillé à Nicolas, le paintre, pour faire une bannière pour la sacqueboute des menestrielz du roy (Comptes roi René A., t.1, 1451-1480, 195).
[9] \à Francisco Laurens, faiseur d'ymaiges, le XIXe dudit moys d'aoust, huit paulmes de veloux, pour faire bort à la robbe d'escarlate, que le roy a donné à sa fille pour le jour de ses nopces (Comptes roi René A., t.1, 1451-1480, 233).
[10] \à Jehan Bidet, tappicier du roy, ledit jour, X paulmes de gris, que ledit seigneur lui a fait délivrer, pour une robbe, à ladite raison de VI florins, la canne (Comptes roi René A., t.1, 1451-1480, 260).

54 attestations 
 Page /6 
Fermer la fenêtre