C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de pieche dans la Base des Partiels 

20 attestations 
 Page /3 

[1] ...il supplie a ses treschiers, tresamés et reverens peres en Dieu le prieur et le covent des Celestins que, tantost et sans arest que l'ame sera partie du corps, la charongne du pelerin soit despoullie toute nue, exepté que une petite pieche de sac ou d'un touillon de cuisine en forme d'un escu soit mise et bien atachie sur les membres honteux du povre pelerin, c'est asavoir a .II. cordes petites atachies as .II. cornes de l'escu et puis entour les rains de la charongne morte, et une corde au pié de l'escu de la pieche entredeus cuisses et ramenee par deriere et atachie as .II. cordes desus dites. (MéZIèRES, Test. G., 1392, 308).
[2] ...il supplie a ses treschiers, tresamés et reverens peres en Dieu le prieur et le covent des Celestins que, tantost et sans arest que l'ame sera partie du corps, la charongne du pelerin soit despoullie toute nue, exepté que une petite pieche de sac ou d'un touillon de cuisine en forme d'un escu soit mise et bien atachie sur les membres honteux du povre pelerin, c'est asavoir a .II. cordes petites atachies as .II. cornes de l'escu et puis entour les rains de la charongne morte, et une corde au pié de l'escu de la pieche entredeus cuisses et ramenee par deriere et atachie as .II. cordes desus dites. (MéZIèRES, Test. G., 1392, 308).
[3] Et ce fait, ladite charongne ainsi enchainee et toute nue en teste et par tout le corps, exepté la petite pieche de sac sur les secrés membres de nature et la chaine entour le col, etc. soit mise sur une cloie de bois a ce ordenee et bien loïe en .III. lieus de cordes athachies a la cloie, c'est asavoir parmi le col, parmi le ventre et par les janbes (MéZIèRES, Test. G., 1392, 309).
[4] ...il eust esté expedient que, non pas aprés sa mort tant seulement, mais a sa vie, se sa charongne l'eust peu endurer, que elle eust esté detrenchie et divisee en .CCC. pieches et chascune pieche livree a un waltoir comme fu fait de Nabugodonosor, le pere de Baltasar (MéZIèRES, Test. G., 1392, 317).
[5] Grant temps plaindirent les dames la belle facon corporelle de Jehan, mais a chief de pieche la dame luy gigna la teste et il alla devers elle (Jehan d'Avennes F., c.1465-1468, 21).
[6] ...pourront lesdis mariés apetichier et acquitter la moitié de la rente de deux macreaus, XX. s. parisis, X. livres, J. franc d'or pour pour XX. s. tournois la pieche (Memor. Echiq. Archev. S., 1381, 8).
[7] " (...) Si vous affy que, mais à pieche, Englois ne Navarrois n'aront en votre royaume si bel gorgier comme il avoient; car toute la flour de genz d'armez de leur costé y a esté desconfite. " (COCHON, Chron. norm. B., c.1430, 113).
[8] monseigneur le cardinal de Chyppre requist audit monseigneur l'abbé que, quant il venroit a ladite convention, qu'il peuist avoir une chambre pour mengier une pieche de mouton et dormir et reposer sans y pernocter. (LA TAVERNE, Journ. Paix Arr. B., 1439, 40).
[9] ...de ce meismes fief que j'ay en l'Estrée, de chascune pieche de vin que on y vent, trois pintes de vin d'afforrage. (Hist. dr. munic. E., t.1, 1330-1482, 385).
[10] ...s'il avenoit que li XIII Hons u li drapiers qui seroit a celi boulage, trouvoient aucun drap u couvreture dont li ensengne ne fust encousue de blanke tille bien et souffissanment, chius qui li dras u couvreture seroit, seroit a 2 s. a le halle de cascune pieche, dont il raroient le moitiet au tondeur qui apparillié l'aroit. (Drap. Valenc. E., 1337-1407, 293).

20 attestations 
 Page /3 
Fermer la fenêtre