C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de piz dans la Base des Partiels 

4 attestations 
 Page /1 

[1] "...Ma tresredoutee dame, il m'est advis, ad ce que j'ay senty de vos ennemis, qu'ilz ne font guieres a craindre et que l'en en aura bonne raison. J'ay au jour d'uy fait rougir mon espee de leur sang, dont vostre principal adversaire grant doeil en a. Encoires ay je esperance que demain son doeil feray redoubler et que piz en sera a luy et aux siens." (LEFèVRE (R.), Hist. Jason P., c.1460, 138).
[2] Par adventure vous ne veistes jamais vostre dame, et si la nommés la plus belle des aultres? Que piz est: vous la tenez vostre, et il est possible qu'elle est a plus de cent. Quantes en est il qui ne soyent doubles? (LEFèVRE (R.), Hist. Jason P., c.1460, 144).
[3] ...«Se nous ne la faisons mourir, elle vous fera mourir vous mesmes. Vous savez que mes frères vous ont menacé et cuidé tuer par plusieurs foys par le langaige d'elle ; car elle dit de nous tout le piz qu'elle peut. (Doc. Poitou G., t.12, 1475-1483, 314).
[4] ...actendu qu'il a esté tousjours de bonne vie, fame, renommée et conversacion sans avoir esté actaint ou convaincu d'aucun autre vilain cas, blasme ou reprouche, et que lesdiz routiers l'avoient si malment et inhumainement traictié, comme dit est, et faisoient piz ... nos subgiez qu'ilz ne faisoient sur les ennemys et mescreans de la foy, il nous plaise sur ce lui impartir nostredicte grace. (Ecorch. Ch. VII T., 1438-1451, 475).

Fermer la fenêtre