C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de playes dans la Base des Partiels 

65 attestations 
 Page /7 

[1] Et alors le conte dist : (r)Je ne quiers question a toy, et tu mens.» Et Lancelot ariere : (r)Tu mens, aussi fais.» Et aveuc le mot, le conte tyra son braquemart et fery Lancelot, et le navra durement. Par quoy Lancelot, visant a la sauveté de sa vie, recouvra sur ly tellement et par tant de playes que tout mort l'enversa sur le pavé en une chambre ou il n'avoit que ung refant d'ais entre la chambre du roy et celle (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 84).
[2] "O bon Jhesu, veuilliés escripre en mon cuer tes sainctes playes de ton precieux sang a ce que je cognoisse tout ce qui me fait besoing..." (MéZIèRES, Vertu sacr. mar. G.-K., c.1384-1389, 43).
[3] Ta pensee soit envers le Treshault et ta depprecacion soit sans intermission adrecie a Jhesucrist. Se tu ne scés speculer ou contempler les choses haultez et celestiennes, repose toy en la passion de Jhesucrist et habite voulentiers en ses saintes playes. (Internele consol. P., 1447, 6).
[4] Le duc Mylon vint aux tentes de ses anemys, ou il fist Gerart desarmer pour luy voir et tanter ses playes. Par le medechin luy fu dit que de mort il n'aroit garde. (Gérard de Nevers L., c.1451-1464, 62).
[5] Apprés ce que ou palaix furent venu, le duc envoya ses medecins et surgiens vers Gerart pour savoir et adviser se playes avoit ou aultres blecheures dont il fust en dangier. (...) Quant Gerart ot esté viseté par les fulsyens du duc, ilz prindrent congyé, sy s'en partirent et retournerent vers le duc (Gérard de Nevers L., c.1451-1464, 125).
[6] Aprés celle bataille, quant Jason eut ainsy enchassié ses ennemis jusques au pres de leur ost, il s'arresta pour deux raisons: la premiere pour ce qu'il sentoit ses compaignons lassez et chargiez de playes, et l'autre pour ce qu'il vey ceulz de l'ost esmouvoir et venir vers eulz. (LEFèVRE (R.), Hist. Jason P., c.1460, 138).
[7] ...a ce ne failly pas le roy d'Esclavonnie, car en celle meismes nuytie la douleur de ses playes fu si aspre qu'il ne peut oncques reposer. (LEFèVRE (R.), Hist. Jason P., c.1460, 140).
[8] "...Venez en nostre pallais, si medecinerons vos playes et ferons penser de vous." (LEFèVRE (R.), Hist. Jason P., c.1460, 145).
[9] .. [Le roi Oethés et Jason] furent tous effroyés quant ilz regarderent premierement le corps de Peleus, mis mort sus la table tout avironné de playes, secondement les deux filles, ayans fichees es cuers les espees dont s'estoient ochises, et tiercement Sepriane, gisant sus la terre toute cuerfaillie, esgratinant sa face, mordant ses levres et tirant ses cheveulx par aspreté de doeil. (LEFèVRE (R.), Hist. Jason P., c.1460, 224).
[10] Les medecins vindrent, qui penserent de ses playes et trouverent qu'ilz le gueriroient bien, dont la royne s'esjoy un petit. Si firent tant en fin qu'ilz le rendirent sain de toutes ses playes en six moix. (LEFèVRE (R.), Hist. Jason P., c.1460, 234).

65 attestations 
 Page /7 
Fermer la fenêtre