C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de raempli dans la Base des Partiels 

3 attestations 
 Page /1 

[1] Raempli vuydé membree lampassé sont differences et si ont seneficacion. Et senefie que cellui qui premierement porta raempli estoit homme noble et raempli de vaillance et cellui qui premier porta vuydié estoit homme vuydié de tout deshonneur et en lui n'auoit que honneur et noblesce. Et cellui qui premier porta lampassé c'est a dire langue laquelle doit estre en teste de beste ou de serpent que onques par sa langue ne fust deshonnouré mais honnouré en fais de memore. (Best. hérald. H.E., c.1435-1450, 512).
[2] Raempli vuydé membree lampassé sont differences et si ont seneficacion. Et senefie que cellui qui premierement porta raempli estoit homme noble et raempli de vaillance et cellui qui premier porta vuydié estoit homme vuydié de tout deshonneur et en lui n'auoit que honneur et noblesce. Et cellui qui premier porta lampassé c'est a dire langue laquelle doit estre en teste de beste ou de serpent que onques par sa langue ne fust deshonnouré mais honnouré en fais de memore. (Best. hérald. H.E., c.1435-1450, 512).
[3] Raempli vuydé membree lampassé sont differences et si ont seneficacion. Et senefie que cellui qui premierement porta raempli estoit homme noble et raempli de vaillance et cellui qui premier porta vuydié estoit homme vuydié de tout deshonneur et en lui n'auoit que honneur et noblesce. Et cellui qui premier porta lampassé c'est a dire langue laquelle doit estre en teste de beste ou de serpent que onques par sa langue ne fust deshonnouré mais honnouré en fais de memore. (Best. hérald. H.E., c.1435-1450, 512).

Fermer la fenêtre