C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de tasche dans la Base des Partiels 

15 attestations 
 Page /2 

[1] Ung jour il dist au roy pourquoi il ne se marioit. Il respondy: "Enguerran, j'en ay bon vouloir, et si vous prometz que je n'ai tasche a couvoitise, grant lignage ne seigneurie; il me souffiroit qu'elle fut bonne et belle et bien nee..." (Nouvelles inéd. L., p.1452, 1).
[2] Je vueil recommencer l'assault. Avant ! avant ! garez ! garez ! Le menton sera separez, Avant que jamais je me lasse. Vela pour luy ! je rue en tasche. (Myst. st Laur. S.W., 1499, 229).
[3] ...et dis que tu me pries que je garde "l'onneur que j'ay a garder ...; et que se on m'a loué pour ce que je ay tiré d'ung bolet par sus les tours de Nostre Dame, que je ne tasche pas a ferir la lune du ciel d'ung boujon pesant, et que me garde de ressambler le corbel, qui pour ce que on loua son chant, commensa a chanter plus hault et laissa cheoir la bouchee." (CHR. PIZ., Déb. R. Rose H., 1401-1402, 148).
[4] ...pour tourner icelle pierre, descharger audit posty Musart et mettre hors de la nef, au profit d'icelle sans briser, pour chacune navée, par marché fait à eux en tasche huit solz, vallent : XI l. IIII s.. (Trés. Reth. S.L., t.2, 1330-1415, 607).
[5] \à Daniel Loys, par marchié à lui fait en tasche, pour avoir taillié six grans ars en manière de feuilles servans à la dite oratoire et chappelle illec joingnant, pour ce, XXX liv. p.. (Comptes Lille L., t.1, 1382-1482, 14).
[6] \à Perrenot Quinot, receveur des aides es sieges de Beaune et de Nuys, la somme de cinq cens frans (...) et en recompensacion des pertes et dommaiges qu'il eu et soustenuz en la façon de ses vignes de Chenoves, lesquelles il a prinses et faictes en tasche par certaines annees (Comptes Etat bourg. M.F., t.2, 1418-1420, 810).
[7] ...à Jehan Doutre, charpentier (...), pour, par marchié à lui fait en tasche, avoir refait un planchier de grosses ais (...), et mis au dessoubz dudit planchier deux autres entretoises et un gros bauch traversain ; (...), pour avoir fait paver de petis quarrelets les planchiers desdictes deux chambres ; item, pour avoir fait refaire de maçonnerie deux pipes de cheminees (...), et (...) avoir fait refaire un murret (Comptes Etat bourg. M.F., t.3, 1416-1420, 252).
[8] ...Jehan de Louvain, filz Guillaume, couvreur de tieulles, auquel par ledit Berthelemi Le Vooght, receveur de Flandres, fu marchandé en tasche de recouvrer et restouper bien et souffisaument l'ostel de monseigneur appellé le Walle audit Gand, tant sur la mote comme en la basse court, partout où il est couvert de tieulles, et de oster toutes les tieulles qui sont rompues et en ce lieu remettre neuves, et pareillement toutes les lattes qui sont rompues et pourries oster et y remettre nouvelles (Comptes Etat bourg. M.F., t.3, 1416-1420, 600).
[9] ...ainsi que tout ce puet plus à plain apparoir, tant par une lettre de recognoissance d'icellui Jehan passee par devant eschevins de la ville de Gand faicte le VIe jour de juing mil CCCC et dix huit comme par lettre de certifficacion de Jehan Camphin, bailli de Gand, escripte au bout d'un roole de parchemin où ledit marchié en tasche et ouvraiges fais par ledit Jehan de Louvain est au long declairé (Comptes Etat bourg. M.F., t.3, 1416-1420, 601).
[10] ...premierement a esté marchandé en tasche audit Jehan Rose de mectre et asseoir ou grant pont de la Lijs estant derriere l'ostel de Gilles Pipe 14 sommiers et vint huit pillos (...) et les nouveaux pillos fichier et frapper ens, chacun 12 piez de parfont, et les lier aussi chacun de quatre bons liens en maniere de braquons (Comptes Etat bourg. M.F., t.3, 1416-1420, 637).

15 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre