C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de temps dans la Base des Partiels 

1799 attestations 
 Page /180 

[1] Pource qu'il est vray que maints cheualliers, en ouant retraire les grans aduentures, les vaillances, et les biaulx faiz de ceulx qui au temps passé ont entreprins de faire les voiages et les conquestes sur mescreans (BONTIER, LE VERRIER, Canarien G., c.1425 [1482], 1).
[2] ...pour veoir s'il pourra trouuer aucun bon port et lieu qui se peult fortiffier et estre tenable quant temps et lieu sera, pour auoir l'entrée du pais, et pour le mestre en treu, s'il chiet appoint. (BONTIER, LE VERRIER, Canarien G., c.1425 [1482], 86).
[3] Adonc led. Gadiffer lui dist qu'il auoit esté vng grant espasse de temps en sa compagnie, l... o- il auoit eu de grant trauaulx, et que il lui feroit bien mal d'auoir pardu sa paine, et qu'il lui baillast vne ou deulx de ces isles, ... celle fin qui les omentast et mist en valeur pour lui et les siens (BONTIER, LE VERRIER, Canarien G., c.1425 [1482], 103).
[4] Et est de vray qu'ilz sont en ycelle ille d'Erbenne deulx roys qui lonc temps ont eu guerre ensemble, en la quelle guerre il en y a eu par plusieurs fois biaucoup de mors, tant qu'ilz sont bien affieblés. (BONTIER, LE VERRIER, Canarien G., c.1425 [1482], 152).
[5] ...et d'illeques nous porta a le cipté de Cathanie ou royaume de Cecille, et de Catanie nous fist courrir a une autre cipté au dit royaume de Cecille que l'on appelle Messine mes nous avions si tres malle et outregeuze fortune de vent et de mal temps que (CAUMONT, Voy. N., p.1420, 58).
[6] Adonques veuilliés efficacement procurer et diligentement soliciter cestui vostre désir aulx temps présent plus que mais (Passage Terre Sainte Piloti D., 1441, 6).
[7] Père Saint, se remembre Vostre Sainctité que le strenuissime empereur Sigismont, par la novité qu'il eust en Italie, despuis son élection, veullent soy couroner, perdit grant temps avant qu'il peusist avoir sa coronne (Passage Terre Sainte Piloti D., 1441, 7).
[8] Après scet la Vostre Sainctité que au temps que le reaulme de France estoit en division avecques le illustre prince le segneur duc de Bourgoingne (Passage Terre Sainte Piloti D., 1441, 9).
[9] Et pour ce, qui voldroit passer tous les ditz pais ... présent, comme feist Godefroy de Bollon ycelluy temps, ne passaroit ainsi légièrement (Passage Terre Sainte Piloti D., 1441, 16).
[10] Et du temps que le roy Perrin, qui fust roy de Cipre, conquesta Alexandrie, trouva manière de bouter devant ladicte porte une trèsgrant quantité de lignes empigolés, et si fist bouter le feu (Passage Terre Sainte Piloti D., 1441, 182).

1799 attestations 
 Page /180 
Fermer la fenêtre