C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de tresvaillant dans la Base des Partiels 

10 attestations 
 Page /2 

[1] ...c'estassavoir a Philippe de Mayseires, indigne ministre et zelateur de tous les chevaliers, et ja piessa chancelier du tresvictorieux prince, Pierre de Lizignain, XVe roi Latin de Jherusalem, apres le tresvaillant en Nostre Segneur Godefroy de Buillon, et Roy de Cipre, Champ Alchedemach aujourduy raisonnablement appele, pour la mort et effusion du sanc du tresvaillant roy de lacrimable et de digne memoire. (MéZIèRES, Sustance H., 1396, 93).
[2] ...c'estassavoir a Philippe de Mayseires, indigne ministre et zelateur de tous les chevaliers, et ja piessa chancelier du tresvictorieux prince, Pierre de Lizignain, XVe roi Latin de Jherusalem, apres le tresvaillant en Nostre Segneur Godefroy de Buillon, et Roy de Cipre, Champ Alchedemach aujourduy raisonnablement appele, pour la mort et effusion du sanc du tresvaillant roy de lacrimable et de digne memoire. (MéZIèRES, Sustance H., 1396, 93).
[3] car ilz ne vouloyent pas qu'il y fust pour ce que les aucuns d'eulx l'avoyent autreffoiz veu en besongne en pareil cas, ou il s'estoit porté si vaillemment qu'on le tenoit pour ung tresvaillant chivalier (Rambaux Frise S., c.1451-1475, 72).
[4] Ce roy cy avoit espousé une tresvaillant damme qui estoit de treshault lignaige issue, du païs de Gascongne (Cleriadus Z., c.1440-1444, 1).
[5] ...ilz tuerent en trahison leur protecteur, leur salvateur, le roy tresvaillant, et leur lige seigneur, le noble lyon appelle Piere, le roy des vignes de l'Angady, dont la memoyre lamentable ou livre de tout preudomme ne sera jamais effacee. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 259).
[6] Quant au chariot vermeil en la cite de Pade, les roes tournoyent si asprement que la flambe en sailly jusques a la majeste royalle du tresvaillant roy Loys de Hongrie, qui fu si enflambe que par le moyen et atysement des loups ravissables, vestuz de la toison blanche de l'aignel, a une vermeille croix, ce sont les Genevoix, il fist guerre ouverte a la Dame des Eauues (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 279).
[7] ...ou temps que le tresvaillant Lyon, nostre roy de lacrimable et victorieuse memoyre, droissa la banniere de l'Aignelet Occis... (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 295).
[8] ...aucuns pooyent ymaginer que vous fussez travaillez d'espandre le sang des Crestiens comme a la lectre le tresvaillant et saint David roy d'Israel fut travaille corporelment quant en une envaye de sa propre main Xm hommes il en chassa et desconfit. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 400).
[9] ...et pource que vous avez refuse la paix et bon accord entre vostre generation et le royaume de Gaule et les habitans d'icellui, voz freres crestiens, ladicte paix par le Blanc Sanglier vostre roy tressaintement desiree et par le tresvaillant Lyon, roy d'Armenie diligemment traictee et poursuite (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 400).
[10] ...comme a cestui propoz il apparu ou tresvaillant prince, Godeffroy de Buillon, qui devant l'empereur de Romme se combaty en champ, et en combatant s'espee lui rompy empres la croyx, et fu sans espee, et lors ses amis vouldrent traictier de la paix pour la paour qu'ilz avoient que le noble duc ne fust desconfit (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.2, c.1386-1389, 380).

Fermer la fenêtre