C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de valez dans la Base des Partiels 

6 attestations 
 Page /1 

[1] C'est du vim roge de Valez. D'aultres y en a de Val d'Oste. (Myst. st Bern. Menth. L., c.1450, 38).
[2] Or entrez devant, Sire Jaspart, en la maison ; Vous le valez. (Myst. Pass. Troyes B., a.1482, 307).
[3] \à Petrequin, palefrenier de madame la duchesse, la somme de seze frans à lui bailliez du commandement et ordonnance de madicte dame la duchesse, c'est assavoir, 12 frans pour les houseaulx de XII valez de l'escuierie de madicte dame, et 4 frans pour les houseaulx de ses IIII lavandieres (Comptes Etat bourg. M.F., t.2, 1418-1420, 603).
[4] \à messire Jaques de Villers, chevalier, conseillier et chambellain de monseigneur le duc de Bourgoingne et maistre faulconnier, la somme de neuf frans (...) pour trois jours entiers (...) qu'il a vacqué en estre venuz à Dijon pour ordonner et tauxer les journees des faulcons et valez de faulcons de riviere et d'oiteur que mondit seigneur a mandé aler devers lui à Paris selon la tauxacion ordonnee et accoustumee par mondit seigneur (Comptes Etat bourg. M.F., t.2, 1418-1420, 771).
[5] ...Pierre d'Aunay, le dimanche ensuiant sur le tart, en la cohue du dit lieu de Fontenay, commença à tancer et rioter aus diz exposans, (...) disant au dit Guillaume que il estoit larron (...) et à sa dicte femme que elle estoit putain et que elle alast soy faire trayner par les mareschaussies à ses valez (Doc. Poitou G., t.4, 1369-1376, 378).
[6] Et ce fait, entrerent ou dit hostel par une fenestre de la dicte sale ; et d'ilec alerent ou ballet, où ilz trouverent la dicte suppliante, laquele ilz saluerent, et elle leur respondi : «Je ne vous salue point, vous ne valez riens. Alez, alez, elle est laissus.» (Doc. Poitou G., t.7, 1403-1430, 224).

Fermer la fenêtre