C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de vaudra dans la Base des Partiels 

9 attestations 
 Page /1 

[1] Encores dit le roy, en confirmant la belle vision, que quiconques vaudra aler par dela, le roy li baillera ses livres adreçans a certains marchans crestiens preudommes, ses amis, qui demeurent au Caire, lesquelx clerement enfourmeront ceulx qui yront par de la et monsteront de fait le biau miracle et la merveilleuse vision, mais que ce soit en la saison et au jour de la dicte solempnité. (MéZIèRES, Vertu sacr. mar. G.-K., c.1384-1389, 65).
[2] Et quand il agonisera et vendra a sa fin, se la bonté divine li vaudra faire ceste grace, il le presentera lors par le moyen de ses peres Celestins, afin que par leurs saintes orisons et suffrages Dieu par sa doulce clemence le veulle recevoir en esperit et mander sa divine beneisson. (MéZIèRES, Test. G., 1392, 304).
[3] Item quant la fin aprocera du povre pelerin selonc le jugement debonaire du fusicien, du pere prieur et de ceulz a qui Dieu par sa grace le vaudra inspirer (...), il supplie treshumblement (...) que il soit portés en la bele chapele de Nostre Dame de l'enfermerie, c'est assavoir devant les sieges en bas sur une flossaie bien arousee de cendres (MéZIèRES, Test. G., 1392, 313).
[4] Nostre loy ne vaudra deux fevez. (Pass. Semur D.M., c.1420 [1488], 148).
[5] Car une naif peut venir a tele magnitude ou quantité que aucune foiz elle fera malvese navigation, et ne vaudra rien a nagier pource que elle est trop petite, et aucune foiz pource que elle est trop grande. (ORESME, Pol. Arist. M., c.1372-1374, 288).
[6] "...tant comme nous sommes ensemble vous et moy N'ara entre nous deux ne guere ne conray, S'en vivroient noz gens en plus grant esbannoy Et toute marchandise en vaudra mieulx je croy..." (Hern. Beaul. D.B., c.1351-1400, 20).
[7] Et pour ce Saint Jehan Bouche-d'Or dit que mielx vaudra au jour du jugement rendre raison d'avoir fait misericorde que d'avoir fait durté de justice. (Cout. instit. Anjou Maine B.-B., t.4, 1385-1496, 308).
[8] ...tout homme franc et de franche condicion, de quelque assemblée qui soit, puet ordener de ses biens meubles et non muebles par voie de donacion ou institucion, ou legat, en testament ou hors testament, en quelque maniere qu'il li pleira, et vaudra et tendra ce qu'il en fera, et mesmement ou cas ou il a ordené de ses couvrances (Doc. Poitou G., t.1, 1330-1333, 389).
[9] Quand la myne de blé vaudra XXX sous, le pain de II deniers doit peser IX onces. Et s'il est aussi qu'elle monte ou avalle, l'en doit monter ou avaller le pain a la vallue. (Echiq. Normandie S., 1336-1497, 198).

Fermer la fenêtre