C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de venans dans la Base des Partiels 

39 attestations 
 Page /4 

[1] ...les rivières venans devers Padua pour entré en la mer estoient sy rades que ne sçavions trouver manière de passer certains destrois (LENGHERAND, Voy. G., 1486-1487, 37).
[2] Or y avoit deux paires de gens qui marier se voloient (...). Si advint ainsi que le prestre se presenta aux premiers venans, et que chescun desiroit avoir la premiere despesance. (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 230).
[3] Et le remenant de toute la compaignee generallement fut toute assise tant es salles que es chambres et estoit la court pleniere à tous venans. (Cleriadus Z., c.1440-1444, 598).
[4] Et quant elle se vist au chemin, elle se retourna prestement dedens les boys et cercha ung lieu qui estoit hault et ramé dedens les arbres et se bouta dedens. Et d'illec veoyt les allans et venans et nully ne la povoit veoir. (Belle Maguel. C., 1453, 38).
[5] .. "Monseigneur du Maine, faisons, vous et moy, publier tantost, en la présence du roy et des dames, une jouste à tous venans; et serons, vous et moy, ou aucun chevalier ou escuyer notable pour nous, qui tiendrons le pas huit jours durans, à commencer du jour d'huy en quinze jours..." (Faits Lalaing K., c.1470, 41).
[6] .. "Mes très-honorés et doutés seigneurs, vérité est que par Maine le héraut avez fait publier en l'hostel du roy un noble pardon d'armes: c'est à sçavoir unes joustes, qui se doivent faire et commencer en dedans quinze jours prochainement venans..." (Faits Lalaing K., c.1470, 45).
[7] ...il est vroy que j'ay amé et ame ceste damoiselle cy plus que moy mesmes, et aussi fait elle moy. Et pour la grant amour que je avoie en elle, je avoie entreprins a la garder et deffendre contre touz venans. Mais j'ay esté si foul et si sourcuidé que je avoie estably que, s'il venoit plus fort de moy, que je lui quitteroie ma damoiselle et toute ma terre. (Charles de Hongrie C., c.1495-1498, 85).
[8] Et vous prometz au pain querre Dhuys en huys cent mille ans A chacun tous mes biens venans Pour rien mettre en sa boursette (Myst. st Martin K., a.1500, 266).
[9] Or nous appointon noblement Affin d'attendre tous venans. (Myst. st Laur. S.W., 1499, 160).
[10] Et ad ce que son opinion soustenés et communiés que ainsy doye raisonnablement estre fait, (...) je dis et confesse que voirement crea Dieu toutes choses pures et nettes venans de soy (CHR. PIZ., Déb. R. Rose H., 1401-1402, 50).

39 attestations 
 Page /4 
Fermer la fenêtre