C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de voix dans la Base des Partiels 

201 attestations 
 Page /21 

[1] ...faire voix estonne la montaigne et faict cheoir en bas la neige en grande impetuosité (LA BROQUIèRE, Voy. Outr. S., c.1455-1457, 3).
[2] ...les clameurs et les battures des mains et les tempestes des larmoreuses et desolees voix des hommes, des femmes et des enfans estoit la plus lamentable chose qui onquez avoit esté oÿe. (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 95).
[3] ...par ce que attif homme estoit [l'évêque d'Autun] et agu et de grant port a cause de son pere [le chancelier de Bourgogne], apliquoit a l'espiritualité beaucop de choses temporelles dont ne devoit avoir cognoissance, en foulle certes des nobles et vassaux qui s'en doloient et ausquelz par chescun jour il donnoit traveil sans que remedier y peussent. Et posé ores que ilz s'en dolussent, si le convenoit il porter ainsi. Et par ainsy, le pere de l'un costé et le filz de l'aultre tant acquirent de haynes et de murmuremens contre eulx qu'a peines tous les nobles de Bourgoingne d'une commune voix et bouce en firent leurs clameurs. (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 111).
[4] ...et en ruant ung cop fier et de grant ceur, l'attaigny sur le bort de la maille au dessus de la levre, et en ruant le cop getta une grant bouffee d'allaigne de son estommac, en maniere d'un ruit, si haulte et si fierre que de l'un bout du marchié jusqu'a l'aultre on en perceut la voix (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 167).
[5] Aussi les moynes couvoiteux et avaricieux, la gent laye oiseuse et ennuyee, chevaliers, taverniers, et femmes trop parleresses, jangleresses, danceresses, tres bauderesses, orgueilleuses et despiteuses et plusieurs autres faulx crestiens estoient la durement tourmentez et asprement punis et traveillez qui tous ensemble ulloient et crioient comme bestes mues a haulte voix par telle maniere et par telle horreur que c'estoit grant affliction (Horloge de sapience S., c.1389, 104).
[6] Nous congnoissons ces passions, mouvemens, ou affections, et petis enffans, voire et bestes mues par voix ou sons que ilz monstrent par dehors (* *, 115).
[7] Cy est divine fraternité entre les hommes; fratres enim sumus. Doncques a ceste voix moyenne d'amoureuse pitié ou piété se doyvent accorder les autres quatre voix (* *, 120).
[8] Cy est divine fraternité entre les hommes; fratres enim sumus. Doncques a ceste voix moyenne d'amoureuse pitié ou piété se doyvent accorder les autres quatre voix (* *, 120).
[9] La voix de joye se nomment autrement leesse, volupté, jocundité, hilarité, alacrité, liquefaction, deffeccion; par joye, ebrieté, sacieté transformacion, saulter, regracier, loer, glorifier, manifier, beneir. (* *, 130).
[10] La voix d'espoir que nous prenons icy generalment pour desir, se nomme tendence, expectacion, fain, soif, ardeur, hardiesse, jalousie, emulacion, souspire, concupiscence. (* *, 130).

201 attestations 
 Page /21 
Fermer la fenêtre