C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de voldra dans la Base des Partiels 

4 attestations 
 Page /1 

[1] (r)...si commande qu'elle ne se puisse disputer ; et qui la voldra disputer soit au incontinent tranché parmy». (Passage Terre Sainte Piloti D., 1441, 38).
[2] «...Je dis et voel maintenir que se Melyatir veult dire ne prouver qu'elle ait commys le murdre dont par luy a esté encoulpee, je suis celluy quy voldra prouver pour elle que oncques ceste chose ne luy advint.» (Gérard de Nevers L., c.1451-1464, 121).
[3] Si ne voldra nullement que ses prevostéz soyent baillees pour argent aux plus offrans et derreniers encherissans, si comme on fait communement maintenant en France, et pour ce a eu telz sieges en assés de lieux de tres mauvaise ribaudaille, mengeurs de gens et pires que larrons (CHR. PIZ., Trois vertus W.H., c.1405, 86).
[4] ...qui bien voldra les croniques des royaumes des Crestiens catholiques et scismatiques reciter, il trouvera qu'il n'a empire ou royaume en la Crestiente que, par l'arquemie de ma suer es chiefz ou es membres, je n'ayt fait rebuchier en tout ou en partie destruire (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.1, c.1386-1389, 350).

Fermer la fenêtre