C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de volt dans la Base des Partiels 

44 attestations 
 Page /5 

[1] Puis Gerars, luy seul sans escuier, monta sur son cheval, que oncques ne volt souffrir de avoir compaignye d'omme ne de femme, tant luy fust pres appartenant. (Gérard de Nevers L., c.1451-1464, 23).
[2] Quant Gerars l'appercheu, il sailly sur luy et luy coppa les las du healme, sy luy osta hors du chief, et ne le volt ochir ne mettre a mort jusques ad ce que devant le roy et les barons euist gehy et congneu la grant traïson qu'il avoit faitte. (Gérard de Nevers L., c.1451-1464, 144).
[3] Mais premier se fist le Cueur aisier de ses armeures, car tout a pié qu'il aloit, si ne se voulut il jamais dessaisir de son haulbert et de sa coiffe de fer ne de sa bonne espee, de quoy Desir le volt armer au commencement de la queste, comme vous avez ouÿ. (RENé D'ANJOU, Cuer am. espris W., 1457, 118).
[4] Mais Dieu en volt prendre pité [de l'homme] Par le moyen de Charité, Et a la priere des angles Des cherubins et des archangles, Si comme asses tos vous verrez Ou cas que paix nous presterez. (MARCADé, Myst. Pass. Arras R., a.1440, 1).
[5] ...Lucifer tout plainement De son propre consentement Volt pechier sans monicion, D'aultrui par dissolucion Tantost apres qu'il l'ot créé Et que Dieu l'ot fait et formé Si bel chacun scet bien cela Que Lucifer il l'apella En nominacion premiere, Si comme angle portant lumiere. (MARCADé, Myst. Pass. Arras R., a.1440, 3).
[6] Vous verrez, se vous faictes paix, Le grant et doloreux [l. et tres doloreux] fais Que vostre doulz seigneur porta Quant en la croix se présenta, Oblacion divine et pure, Immaculée sans ordure, En laquelle pour les humains Volt estre cloés piez et mains (MARCADé, Myst. Pass. Arras R., a.1440, 155).
[7] Il trouva couleuvres dervées Qui le vouloient devorer, Mais quant l'herbe leur volt monstrer Chascune si s'agenoilloit Devant lui et honneur faisoit, Il en encachoit les serpens Sans faire quelques enchantemens [l. quelque enchantement], Les oiseaulx en faisoit parler. (MARCADé, Myst. Pass. Arras R., a.1440, 247).
[8] Et la fin de son labit est Que David chante sus et jus : Et episcopatum ejus, Post hunc, accipiat accipi[a]t alter. En quoy David volt decreter Qu'un Q[u]'un autre prendroit l'evesché De cil qui nous a renoncé, Et seroit posé en son lieu. (Myst. Pass. Troyes B., a.1482, 1043).
[9] Un chevalier de ce royaume volt aler oultre mer, ouquel pais ot entencion de demourer un temps. Ordenna de ses besoignes, fist son testament, et à un sien ami, changeur de Paris (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V S. II, 1404, 69).
[10] Quant le roy Priant ot faite reddiffier Troye, qui pour la cause du congeement de ceulx qui aloient en Colcos ot esté destruite, adont d'icelle destruccion volt Priant faire la vengence. (CHR. PIZ., Ep. Othea L., c.1400-1401, 262).

44 attestations 
 Page /5 
Fermer la fenêtre