C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de ydoines dans la Base des Partiels 

7 attestations 
 Page /1 

[1] ...les plus habilles et ydoines ad ce faire. (LE BOUVIER, Chron. Ch. VII C.C.J., c.1451-1455, 287).
[2] ...en chascun an, au joesdi en Penthecouste, à conjure de nostre bailli ou chastelain, icil maire et eschevins, qui pour le temps ont esté, eslisent quatre preud'ommes et ydoines, pour la Loy de la dite ville gouverner l'année ensuivant (Hist. dr. munic. E., t.1, 1330-1482, 92).
[3] ...les dits maieur et eschevins, ainsi nouvellement esleuz, esliront et commettront, par deliberation de la plus grant et sainne partie d'entre eulx, personnes nécessaires et en nombre competent pour estre aux eswars d'icelle nostre ville, et mesmement esliront aux eswars des draps et cuirs des plus notables ydoines et souffissans (Hist. dr. munic. E., t.1, 1330-1482, 110).
[4] ...les dits maieur et eschevins, ainsi nouvellement esleuz, esliront et commettront, par deliberation de la plus grant et sainne partie d'entre eulx, personnes nécessaires et en nombre competent pour estre aux eswars d'icelle nostre ville, et mesmement esliront aux eswars des draps et cuirs des plus notables ydoines et souffissans (Hist. dr. munic. E., t.1, 1330-1482, 110).
[5] ...et pour le dit guet conduire, se commettront chacun an apréz le renouvellement de la dite Loy, par les dis mayeur, eschevins et juréz, connestables de gens à ce ydoines et propices, qui audit guet faire constraindront tous ceulx de leurs dites connestablies sans aucuns en depporter ou exempter (Hist. dr. munic. E., t.3, 1330-1500, 495).
[6] ...deux personnes ydoines et convenables, lesquelx feront serment de ce fere bien et loyaument, et après ledit serment creuz des rappors qu'ilz feront au receveur de Paris ou au procureur du Roy en Chastellet contre les mesprennans oudit mestier, senz ce que pleintes se puist fere contre les rappors, se n'estoit que l'on voulsist contre eulx proposer hayne cappital, faulseté ou corrupcion desordenée. (Mét. corp. Paris L., 1351-1500, 373).
[7] ...et que toutes personnes, tant nobles que autres, qui seront entour nous pour nostre personne et domestique service, non point seulement en offices mais en autres mistères, seront telz qu'ilz auront esté nez ou royaume de France ou des lieux de langaige françois, bonnes personnes, sages, loiaulx et ydoines oudit service. (MONSTRELET, Chron. D.-A., t.3, c.1425-1440, 400).

Fermer la fenêtre