C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de desservi dans le DÉCT 
10 attestations 
 Page /2 

[1] De ce qu'ele plore me duel Ne de rien n'ai si grant destrece Come de son vis qu'ele blece, Qu'il ne l'eüst pas desservi : Onques si bien taillié ne vi Ne si fres ne si coloré ; (CHR. DE TROYES, Yvain, 1177, 85a)
[2] -Sire chevaliers, ja Dex n'et De l'ame de mon cors merci Se je l'ai mie desservi ! (CHR. DE TROYES, Yvain, 1177, 93a)
[3] Mes an cest lit qui est deça Ne gist qui desservi ne l'a : Ne fu pas fez cist a voz cors. (CHR. DE TROYES, Lancelot, 1177, 28f)
[4] Toz les pristrent avuec le conte, Si les an mainnent a grant honte Si con il desservi l'avoient. (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 61f)
[5] Mal doit avoir qui le suen pert, Mes je ne le desservi onques. (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 70f)
[6] Dex, ensi com tu le sez bien, que ge n'i ai desservi rien, si m'anvoies tu, se toi siet, qui de ceste poinne me giet, ou tu de celui me delivre qui a tel honte me fet vivre. (Pe, 375b)
[7] Se il seüst de verité que ge l'eüsse desservi, s'an deüst il avoir merci puis que tant conparé l'eüsse, se de rien nule li pleüsse. (Pe, 375b)
[8] Et cil qui onques n'oblia le prodome qui li pria que ja chevalier n'oceïst puis que merci li requeïst, si dist : "Chevaliers, par ma foi, je n'avrai ja merci de toi tant que tu l'aies de t'amie, que le mal n'avoit ele mie desservi, ce puis ge jurer, que tu li as fet andurer. (Pe, 375f)
[9] Ice ne cuidoie ge mie avoir anvers toi desservi ; (Pe, 386f)
[10] Et mout s'est blasmee et maudite de la parole qu'ele ot dite : mout a, ce dit, mal esploitié, « que n'ai mie de la mité le mal que je ai desservi. (CHR. DE TROYES, Érec, 1170, 12e)

Fermer la fenêtre