C.N.R.S.
 
Exemples de l'entrée 
StructureSans exempleCompletFormesExemples
FamilleTextesSourcesImpressionAide à la lecture
CUIR
  Tri :
7 exemples
 1 Je soloie estre ung remboureur de bas, Housseur de cuirs, fourbisseur de cuiraches (MOLINET, Faictz Dictz D., 1467-1506, 798).
 2 ...il estoit nez de la ville d'Orleans, en laquelle il avoit aprins mestier de conréeur de cuirs (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 76).
 3 ...on fait un engin de merrien, que on appelle mouton et est comme une maison faitte de merrien, qui est couverte de cuirs crus affin que feu n'y puisse prendre. (...) Item, un autre engin on fait, qui est appellé vigne, et cel engin fait on de bons ays et merrien fort affin que pierre d'engin ne le puisse brisier, et le cueuvre l'en de cuir cru que feu n'y puist esprendre (CHR. PIZ., Faits meurs Ch. V, S., I, 1404, 231).
 4 ...et en la couverture et tout à l'environ sont clouez cuirs cruz et tous fraiz, qui en peult recouvrer, affin que feu ne s'y puisse prendre. (BUEIL, II, 1461-1466, 50).
 5 ...du gros (...) du cuir tenné et cordouen hors le cuir fraiz (...) des cuirs secz et salléz (Pol. Louis XI, G., Pièces justif., 1465,,, 429).
 6 Et en conclusion il ne trouva marchant qui plus voulsist donner desdiz cuirs que Jehan Roy marchant demourant audit lieu de La Rochelle, auquel Jehan Roy il vendit deux lez desdiz cuirs, lesquelz deux lez estoient de cuirs vers, pour le pris chacun lé de soixante escuz ou environ, comme il luy semble, et avec ce luy vendit ung lé de petiz cuirs secs, que l'en appelle lensis, pour le pris de vint ou trente escuz, comme luy semble. (Aff. Jacques Coeur M., 1453-1457, 611).
 7 À Perrinet Lespec de Briquebec, pour II cuirs de buef tennez pour faire II eslingnes pour le grant engin de Briquebec, ou temps quil fu ordené estre mené au Houme par mandement de Monseigneur d'Avrenches, lieutenant de Monseigneur le Captal (Compte Navarre I.P., 1367-1371, 338).
DMF 2020Robert Martin
 Retour à la page précédente 
Fermer la fenêtre