C.N.R.S.
 
Exemples de l'entrée 
StructureSans exempleCompletFormesExemples
FamilleTextesSourcesImpressionAide à la lecture
ENCOURTINER
  Tri :
4 exemples
 1 Et se mettent au chemin ensemble, deux et deux, tousjours les plus ainsnez devant, OEudes et Anthoine vont devant, et puis le roy Regnault et Gieffroy, et après vont Remond et Thierry, et tout leur ost après, banniere desploiee. Et s'en vont vers Lussembourc, qui ja estoit toute encourtinee, et les bourgoiz parez moult richement et noblement, et les bourgoises pareillement, qui estoient a leurs fenestres, et les dames ou chastel parees moult noblement. (ARRAS, c.1392-1393, 282).
 2 Et en signe de grant noblece Fu de tapis avironnee Et tout autour encourtinee De draps a armoiries riches, Ou ot pourtrait cerfs, dains et biches. (CHR. PIZ., Chem. estude P., 1402-1403, 101).
 3 ...et fut toute la cité encourtinee et tendue de coustes pointes, de draps d'or et de plusieurs autres paremens. (Bérinus, II, c.1350-1370, 162).
 4 Et fu la halle de la ville ou on vendoit et vent encores pain et char, encourtinee de biaus draps et de tapisserie conme la cambre le roi. Et la fu li rois d'Engleterre assis (FROISS., Chron. D., p.1400, 293).
DMF 2020Robert Martin
 Retour à la page précédente 
Fermer la fenêtre