C.N.R.S.
 
Exemples de l'entrée 
StructureSans exempleCompletFormesExemples
FamilleTextesSourcesImpressionAide à la lecture
ENSEVELIR
  Tri :
5 exemples
 1 Dont grant planté li accorderent, Et promeïrent et vouerent Qu'il yroient aveques li, S'il n'estoient enseveli. (MACH., P. Alex., p.1369, 26).
 2 Si doi bien estre sus ma garde Et fort penser que si me garde Qu'envers li ne pense ne face Chose qui son honneur efface ; Car en cas que je le feroie, Envers Amours me mefferoie Et tout le bien que j'ai de li Seroit mort et enseveli, N'Amours jamais ne demourroit En moi, dont mes las cuers morroit (MACH., Voir, 1364, 326).
 3 Et adoncques [l'enfant enseveli sous un amas de pierres] fut descouvert, et ne bougeoit nen plus que une pierre, et fut en tel estat environ une heure, et le jugeoient tous ceulx qui la estoient estre mort (Mir. ste Cath. Fierbois C., 1470-1483, 68).
 4 Mais tu, laquelle ou tombeau de ton mary ensamble as enseveli toutes voluptéz ou delectations, et effachié par tes larmes sur le corps mort d'icellui ta face ointe de pourpre et de ceruse, et osté la vesture reluissant et souliers doréz en prenant la petite robe noire et aussi noirs soulierz, ne as besoing de aultre chose se non de perseverer en jeusne. (DAUDIN, De la erudition H., c.1360-1380, 433).
 5 Et après ay j'esté de la Jusques au mont de Sinay Ou le corps fu enseveli Ma dame sainte Katherine (Mir. mère pape, c.1355, 390).
DMF 2020Pierre Cromer
 Retour à la page précédente 
Fermer la fenêtre