C.N.R.S.
 
Exemples de l'entrée 
StructureSans exempleCompletFormesExemples
FamilleTextesSourcesImpressionAide à la lecture
LOMBARD1
  Tri :
6 exemples
 1 ...Guillaume Borret, lombart, ovrier de la monnoye de Chaucins, qui s'est renduz fugitis pour certainne fausseté qu'il a faite en ladicte monnoye (Comptes Etat bourg. M.F., t.2, 1419, 614).
 2 ...a Jacques Florentin, lombart, pour la vendue et livrée de XX mons de plastre achetés de lui (Comptes Archev. Rouen J., 1437-1438, 169).
 3 ...c'estoit un Lombart et homme d'armes, et qui faisoit assez de biens à ceulx de la ville et du pays, et qu'il leur prestoit de l'argent quant ilz en avoient mestier. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 17).
 4 ...achapt fait de trois mille tieulles, de Pierre Tournevest, lombart, à raison le millier de six florins, à cause de recouvrir les teoullices vielles du palaix dudit seigneur (Comptes roi René A., t.1, 1458, 63).
 5 Messagiers et garsons d'estables Dressent fourmes, trestiaus et tables. Qui les veïst troter et courre, Herbe aporter, tapis escourre, Braire, crier et ramonner Et l'un a l'autre araisonner, François, breton et alemant, Lombart, anglois, oc et norment Et meint autre divers langage, C'estoit a oïr droite rage. (MACH., R. Fort., c.1341, 144).
 6 Ou moys d'avril, oudit an, le conte de Cambobache, lombart ou millenois, qui avoit la conduite de IIc lances de Lombardie qu'il avoit amenées audit duc de Bourgongne, lui tenant le siege devant la ville de Nux, et qui depuis s'estoit trouvé avecques ledit de Bourgongne à la destrousse sur lui faicte près de Granson, se parti (ROYE, Chron. scand., II, 1460-1483, 11).
DMF 2020Robert Martin
 Retour à la page précédente 
Fermer la fenêtre