C.N.R.S.
 
Exemples de l'entrée 
StructureSans exempleCompletFormesExemples
FamilleTextesSourcesImpressionAide à la lecture
MARCHANDISE
  Tri :
4 exemples
 1 Sicom li Hollandois et li Zellandois disoient, la guerre de Flandres ne les regardoient en riens, ne il ne pooient ne devoient deffendre à courir marcandise. (FROISS., Chron. R., XI, c.1375-1400, 187).
 2 "Item, sur ce qu'il nous ont supliiet dou fait de la marcandise, avons volut et consentit que le marcandise ait cours francement et licitement par nostre païs de Flandres, en païant les deniers acoustumés." (FROISS., Chron. R., XI, c.1375-1400, 300).
 3 Si me mis en le marcandise, Ou je sui ossi bien de taille Que d'entrer ens une bataille Ou je me trouveroie envis ! (FROISS., Joli buiss. F., 1373, 50).
 4 En celle propre sepmaine, jeta son avis li dus de Bourgongne à faire traitier devers son cousin messire Guillaume de Namur, pour avoir l'Escluse en hiretage et ajouster avoecques la conté de Flandres, et li rendre terre ailleurs en France ou en Artois, par manière d'escange (...) Quant messires Guillaumes de Namur fu premierement aparlés de ceste marcandise, si li vint à grant contraire et desplaissance. (FROISS., Chron. R., XI, c.1375-1400, 241).
DMF 2020Pierre Cromer
 Retour à la page précédente 
Fermer la fenêtre